Σχετικά με μένα - About me

Γειά σας! Είμαι η Βικτώρια, κατάγομαι από την πανέμορφη Χαλκιδική και μένω στη Θεσσαλονίκη. Είμαι μαμά του μικρού Δημήτρη που γεννήθηκε τον Μάιο του 2010. Με την γέννηση του γιού μου άρχισε μια νέα συναρπαστική σελίδα στη ζωή μου! 


Αυτά που θεωρούσα σημαντικά μέχρι τότε ξαφνικά έπαψαν να είναι και δεν μπορώ κάν να θυμηθώ πως ήταν η ζωή μου πριν το παιδί μου!

Η γέννηση του μου έφερε πολλές αλλαγές στην ζωή μου και από γυναίκα της καριέρας στα 33 μου χρόνια αποφάσισα βάλω μια τελεία και να ξεκινήσω μια ζωή πιο χαλαρή, να χαίρομαι αποκλειστικά τον γιο μου και την οικογένεια μου και να ασχολούμαι μόνο με πράγματα που με ευχαριστούσαν από παιδί : τις χειροτεχνίες, το κέντημα, το διάβασμα, την ανακύκλωση, τις φιλανθρωπίες.

Γιατί όπως έλεγε και η αγαπημένη μου γιαγιά Ελένη ¨Η ζωή είναι εύκολη, εμείς την κάνουμε δύσκολη!¨

Δημιούργησα αυτό το blog με κεντρική ιδέα να εξυμνήσω (σε μία περίοδο που όλοι κατακρίνουν την Ελλάδα) την ελληνίδα μάνα και γιαγιά αλλά και να κρατήσω συντροφιά στις άλλες μαμάδες του διαδικτύου προσφέροντας τους ιδέες για να περνάνε τέλεια με τα μικρούλια τους αλλά και μαθαίνοντας παράλληλα μέσα από εσάς το πώς να είμαι η τέλεια μαμά!

Κλείσαμε ένα χρόνο on the air και είμαι πολύ χαρούμενη γι αυτό!

Μη ξεχάσετε να επισκεφτείτε και το άλλο μου " παιδάκι" το greekblogsbywomen.

Y.Γ. Το ιστολόγιο έχει σταματήσει να ανανεώνεται από τις 21.05.2013 όπου και επέστρεψα στον εργασιακό βίο. Αποτέλεσε για εμένα ένα παράθυρο με τον έξω κόσμο για 3 ολόκληρα χρόνια ώντας στο σπίτι, με βοήθησε να γνωρίζω τον μαγικό κόσμο του Blogging και φυσικά να γνωρίσω όλες εσάς! Σας ευχαριστώ όλες!

Κάποια στιγμή θα επανέλθω :) 

Καλώς ήρθατε!

5 σχόλια :

  1. Έχεις ένα βραβειάκι φίλη μου :-) 

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ σε ευχαριστώ πολύ! ότι πρέπει για τα τέταρτα γενέθλια μας! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σου Βικτωρια!!!χαιρομαι για την ευλογημενη μαλλον αλλαγη στην ζωη σου!!
    Η γυναικα εχει το μοναδικοχαρισμα- θαυμα να γενναει....
    ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΜΒΑΔΕς ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΟ ΔΙΟΤΙ ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΤΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΙΚΡΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΩς ΔΥΣΚΟΛΟ ΓΙΑ ΑΡΧΗ....
    ΕΒΡΙΣΚΑ ΜΟΝΟ ΣΕ ΜΑΞΙΛΑΡΑΚΙΑ ΕΤΟΙΜΑ ΑΛΛΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΗΚΩΣΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΣΧΕΔΙΟ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΕΛΠΙΔΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΜΟΥ!!!!!
    ΤΩΡΑ ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΜΕΛΟΣ ΣΟΥ ΑΚΟΜΗ!!!!!!!
    ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΜΠΛΟΓΚ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΙ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ για την κατασκευή της σελίδας στο facebook !!! Ειλικρινά συγκινήθηκα, όταν την είδα !!! Με εξέπληξες πάααααααρα πολύ ευχάριστα ! Δεδομένου ότι δεν ασχολούμαι και πολύ με τα faceboοkικά, είμαι πάρα πολύ τυχερή που έχω φίλες που ξέρουν !!!!! Φιλιά πολλά πολλά !!!!!!!!!!!    

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It